1.12.23 Loppuvuoden tervehdys sukuseuran jäsenille

Kesäkuussa valittu sukuseuran uusi hallitus on kokoustanut syksyn aikana sekä lähi- että etäkokouksilla.

Hallitus on suunnitellut sukuseuran nettisivujen laajaa uudistamista sekä sukutietojen täydentämistä ja tarkentamista. Myös jäsentapahtumaa on ideoitu.

Kesällä julkaistua suvun ensimmäistä sukukirjaa "Salaperäiset Schadewitzit" on vielä tilattavissa nettisivujen Ajankohtaista-sivulta.

Sukuseuran hallitus toivottaa hyvää joulua ja onnellista vuotta 2024 kaikille sukuseuran jäsenille!

Sukuseuran sivuilla voit tutustua Schadewitzin sukuun ja sukuseuran toimintaan. Sukuseuran keskeisenä tavoitteena on selvittää Schadewitzin suvun vaiheita ja historiaa sekä vaalia suvun perinteitä ja edistää yhteenkuuluvuuden tunnetta suvun jäsenten keskuudessa.

Sukuseuran perustamiskokous pidettiin kesällä 2006 Mikkelin Anttolassa, jonne oli kokoontunut 107 Schadewitzin sukuun kuuluvaa henkilöä. Nykyään jäseniä on noin 100 henkilöä. Schadewitzin sukuseuran kotipaikka on Juva. Sukuseuraan voivat liittyä kaikki Schadewitzin sukuun kuuluvat tai siihen avioliiton kautta liittyneet henkilöt sekä sukuseuratoiminnasta kiinnostuneet.

Sukuseura järjestää sukukokouksia joka toinen vuosi kesäkuussa. Kokoukset ovat erityisesti suvun jäsenten tapaamistilaisuuksia, joissa kokouksen lisäksi järjestetään myös muuta ohjelmaa.

Sukuseuran aktiivista toimintaa voi seurata ajankohtaista-osiosta.