Tilaa sukukirja

Schadewitzin sukukirja on valmistunut! Kovakantisen, kuvitetun Salaperäiset Schadewitzit -kirjan voit tilata omaksesi alla olevalla tilauslomakkeella. Täytä tilaustiedot ja lähetä lomake Aki Schadewitzille.

400-sivuisen "Salaperäiset Schadewitzit – suvun tarinat" -kirjan ytimen muodostavat eri sukuhaarojen värikkäät tarinat pääosin suvun edustajien itsensä kertomina. Lisäksi julkaistaan sukututkija Raija Rytkösen vuosia koostamat 395 sukutaulua, jotka ulottuvat 1600-luvulta nykyaikaan ja sisältävät lähes 2 000 henkilön nimet. Kirjassa kerrotaan myös suvun yhteisistä alkuvaiheista sekä sukuseuran toiminnasta. Kovakantisen, värikkäästi kuvitetun kirjan (17 x 24,5 cm) ovat toimittaneet Arja ja Aki Schadewitz. Hinta on sukuseuran jäsenille 45 euroa ja muille 55 euroa.

30.5.2023

Vuoden 2023 sukukokous järjestetään Paukkulassa, Mikkelissä. Ohjelma koostuu kokouksen lisäksi sukukirjan julkistamistilaisuudesta sekä retkestä Kalvitsan asemalle. Tervetuloa kokoukseen! Kokousohjelma aikatauluineen löytyy alta.