Arkisto

Etusivun puheenjohtajan palstalta tilan vapauttamiseksi poistetut uutiset:

17.12.2021

Arvoisat sukuseuran jäsenet ja ystävät,

Korona ei vain tunnu hellittävän ja onneksi saimme sukukokouksen pidettyä viime kesäkuussa.

Etenkin nyt on tärkeää, että käytämme maskeja ja otamme tarjolla olevat rokotukset sekä itsemme että lähimmäistemme vuoksi.

Toivotan kaikille sukuseuramme jäsenille ja sen toiminnasta kiinnostuneille

Rauhaisaa Joulua sekä Hyvää Vointia ja Terveyttä alkavalle vuodelle!

23.5.2021

Tervetuloa sukukokoukseen 12.6.2021 Anttolanhoviin! Kokouksen ohjelma löytyy kokouskutsusta ja näiltä sivuilta kohdasta Ajankohtaista. Muistathan ilmoittautua kokoukseen viimeistään 28.5.2021.

18.12.2020

Arvoisat sukuseuran jäsenet,

Korona piinaa meitä edelleen ja estää tapaamiset. Leviämisvaiheen aikana ei ole syytä ottaa riskejä. Toivotaan, että saamme ensi kesäkuussa vihdoin tavata.

Pidetään itsemme terveinä, käytetään maskeja ja huolehditaan lähimmäisistämme.

Toivon kaikille sukuseuramme jäsenille ja sen toiminnasta kiinnostuneille

Rauhaisaa Joulua sekä Hyvää Vointia ja Terveyttä alkavalle vuodelle!

T. Keijo Halinen

Schadewitzin sukuseuran puheenjohtaja

18.8.2020

Hallitus päätti siirtää sukuseuran vuosikokouksen pidettäväksi 12.6.2021 myöhemmin ilmoitettavassa paikassa. Lue lisää Ajankohtaista-osiosta!

8.4.2020

Suomessa vallitsevan korona-tilanteen takia kesäkuun sukukokous peruutetaan. Kokous siirtyy myöhempään ajankohtaan esimerkiksi syksyyn 2020. Ajankohdasta tiedotetaan erikseen.

20.11.2019

Hallitus on päättänyt pitää seuraavan sukukokouksen Wehmaan kartanossa 13.6.2020. Tilaisuus aloitetaan lounaalla klo 12.00 ja varsinainen kokous alkaa klo 13.00. Kokouksen yhteydessä on mahdollisuus osallistua teesommelierin järjestämään teekoulutukseen. Lisätietoja tapahtumasta myöhemmin.p.s. Varmistathan, että jäsenmaksusi kuluvalle vuodelle on maksettu! Maksutiedot löytyvät jäsenkirjeestä nro 1/2019 (kirje löytyy sähköisenä verkkosivuilta kohdasta Sukukokoukset ja tiedotteet -> 2019)

2.10.2019

Kuulutko sukuuni? -tapahtuma järjestetään Vantaalla 5.-6.10.2019. Hallitus toivottaa sukuseuran jäsenet tervetulleiksi tapahtumaan! Huom. sukukirjatoimikunnan kokoontumispaikka muuttunut. Sukukirjatoimikunta kokoontuu la 5.10. klo 13.30 tapahtuman kokouspaikalla luokkahuoneessa, jonka sijainnin saamme tietää paikan päällä. Toivottavasti mahdollisimman moni sukukirjasta kiinnostunut jäsen pääsee paikalle.
Hyvää alkanutta syksyä,